Even voorstellen? Ik ben Jan Roelof Steenbergen en sinds mensenheugenis verbonden aan dienstverlening (callcenter, administratieve organisaties en gemeenten) en management. Passie voor dienstverlening en streven naar klanttevredenheid. Ik zie klanttevredenheid als een grote puzzel die goed in elkaar zit wanneer alle stukjes op hun plek liggen. Wanneer mensen plezier in hun werk hebben, wanneer ze goed zijn toegerust, wanneer de organisatie de klant centraal stelt, processen op elkaar zijn afgestemd en de neuzen dezelfde kant op staan is de puzzel klaar.
Het is belangrijk bij te blijven in de snel veranderende wereld. Dat doe ik. Ik blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en toepassingen daarvan. Ik probeer mensen in hun kracht te zetten. Als adviseur maar ook als trainer (ooit begonnen in het onderwijs en het bloed kruipt waar het niet gaan kan), workshopleider of als interim-teamleider.
Out of the box, enthousiast, humor, luisterend oor, lerend, samenwerkend, netwerker. Dat ben ik.
Als levensgenieter hou ik zielsveel van Italië. Naast het Dolce Vita kunnen we veel leren van de klantgerichtheid van de Italianen. Dat neem ik altijd mee. Ik ben altijd bereid voor een goed gesprek en dat kan het begin zijn van iets moois. Geïnteresseerd? Kijk snel verder. Sla voor jou overbodige informatie gewoon over, want dat begrijp ik. Ik heb namelijk ook een hekel aan overbodige informatie en zinloos vergaderen. Je mag me altijd bellen, mailen of appen. Tot snel?
OPDRACHTEN: